loading...
آرزوم بـــــود
αмιr بازدید : 499 8 سال پیش نظرات (0)

 

❇️دختر :عشقم عشقم من اومــدم
✴️پسر:کــجا بودی؟؟
❇️دختر :دوستم با عشقش قرار داشت رفتــه بودم پیشش تا تنــها نباشه
✴️پسر:مگه من بهـــت نگفـته بودم با دوســتات نری قرار
❇️دختر : آره ولی اون ول نمیــکرد میگفت باید بیای
✴️پسر:مگه نمی دونســتی من ناراحــت میشــم اگه بری
❇️دختر : خب چیکار کنم توأم همــش گیر میــدی
✴️پسر:به من چرا نگفــتی؟
❇️دختر : چون می ترسیـــدم نزاری برم بعدشم دوستم باهام قهر کنه
✴️پسر:دیـروز یادت رفت چقدر التمــاس می کردم
❇️دختر : وا چه التمــاسی؟؟؟
✴️پسر:بهت گفــتم دلــم برات تنگ شده می خوام ببینــمت
❇️دختر : ای وای راست میگــی اصلا هواسم نبود
✴️پسر :صبح اومــدم نشستم جلو درتون فقط دوس داشتـــم از دور هم شــده فقط یه لحظه نگات کنــم
❇️دختر : امرووززز؟؟
✴️پسر:پسره خیلی خوشگــل بود خیلی بهش حـــسودیم شد
❇️دختر : کـــدوم پسره؟چی میگی؟؟
✴️پسر:همونی ک اومد جــلو درتون سـوار ماشینـــش شدی
❇️دختر : دیــوونه اون عشـــق دوســتم بود چون خونــه‌ی ما نزدیــک بود اول اومــد دنبال من
✴️پسر:میـدونم
❇️دختر : از کجا میـــدونی؟؟
✴️پسر:دیروز وقتـی رفیقــم عکســتو بهم نشون داد گفت این عــشقه جدیدمـه باورم نشد....😔😔😔😔   🙊🙊🙊🙊

 

 

 

 

(ℳ𝔂𝓵𝓸𝓿𝒆♥𝓩𝓔𝓨𝓝𝓐ℬ♥)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خَنــــــدیدَنْ و خــــُلْـــــ و چـِـــل بـــــازی هَمَـــــــــــّــــــــــش بَهــــونَســــــــ نِمیـــــخوامــْـــــ کــــَسـی بِفـــَـــهمهـ که داغــــــــــونَـــــمْـــــــ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 5,345
  • بازدید کلی : 1,370,571